Dieta jogurtowa menu

Dieta jogurtowa jest dieta prostą i niezwykle wrażliwą. Jak też nazwa wskazuje jej istotnym składnikiem są jogurty, które są zasobne w swobodnie przyswajalne białko, wapń, fosfor i witaminy. Istotnie jada się potrawy, jakie są kombinacją jogurtów i produktów mlecznych z warzywami i owocami.Dieta jogurtowa pozwala zarzucić około 5 kg w przeciągu 2 tygodni. Prócz tego stosując ją nie jesteśmy zgłodniali, ze względu na rozległą zawartość białka w plonach pochodzenia nabiałowego. Dzięki białku mamy poczucie sytości, co sprawia, że nie czujemy się zgłodniali i mniej spożywamy.Pierwotne produkty stosowane w diecie to jogurty. Ażeby dieta przebiegała zgodnie powinny być one zasobne w żywe kultury bakterii, które aktywują i upraszczają trawienie, tym też powodując spadek wagi.Wady diety jogurtowej:Dieta ta ma wiele cech pomocnych, wśród innymi pobudza śmigły ubytek wagi, natomiast stosując ją dłużej wpływa przecząco na układ człowieka. Między innymi wywołuje.Dieta jogurtowa powinna zaopatrywać około 1000-1200 kalorii. Jest prosta w przygotowaniu i smaczna. Fundamentalną regułą jest jedzenie posiłków, które włączają jogurt albo inny produkt mleczny. Oto przykładowe jadłospis.