Roll-up na targi

Każda firma, która decyduje się na uczestnictwo w targach branżowych, ponosi w związku z tym niemałe koszty. Jest to duża inwestycja, która ma przynieść określone zyski. Aby jednak tak się stało, trzeba zaprezentować się jak najlepiej.

Dlaczego roll-up?

Roll-up jest z ekonomicznego punktu widzenia, względnie tanim nośnikiem reklamy. Przekaz na pewno zostanie zauważony przez odbiorców. Dzisiaj, kiedy potencjalni klienci atakowani są reklamą ze wszystkich stron, trzeba zastanowić się, jaka forma prezentacji firmy i produktu będzie najbardziej odpowiednia. Podejmowane działania marketingowe mają na celu budowanie spójnego wizerunku marki i zachęcenie klientów do bliższego zapoznania się z oferowanym produktem.

Roll-up jest najlepszym rozwiązaniem na targi, z wielu względów. Przede wszystkim jest on wygodny w transporcie, łatwo przenosić go z miejsca na miejsce. Aranżacja stoiska targowego z reguły odbywa się szybko, a co za tym idzie, trzeba zrobić to sprawnie. Specjalne stojaki, na których umieszczona jest reklama, wydają się idealne na tę okazję. Warto pamiętać, aby każdy roll up miał dedykowaną torbę transportową, która zabezpieczy przedmiot przed zniszczeniem.

Na co zwrócić uwagę, czyli jakość i wymiary

Rollupy to zdecydowanie najlepszy wybór formy reklamy na targi branżowe, ale po podjęciu decyzji o zamówieniu takiego roll-upa, trzeba jeszcze wybrać odpowiedniego wykonawcę, dla którego priorytetem będzie jakość wykonania oraz zgodność końcowego efektu z wymaganiami stawianymi przez zleceniodawcę.

Żeby transport roll-upa nie był kłopotliwy, najlepiej, by jego wymiary nie przekraczały 150 cm na 200 cm. Modele reklam oferowane są często w różnych wariantach, cechujących się mniejszą bądź większą wytrzymałością. Wszystko zależy bowiem od oczekiwań osoby, która chce roll-up kupić. Nie każdy będzie zainteresowany modelem w wersji premium, ze względu na jego wyższą cenę. Dlatego też dobrze, jeśli klient o różnych grubościach portfela i możliwościach finansowych będzie mógł znaleźć coś dla siebie.

Bądź pierwszą osobą, która zostawi swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

4 + dziewięć =